Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

tisdag 3 augusti 2010

Timpeng. Igen

Nu börjar timpengen närma sig den som gäller vid utdelning av direktreklam. Sju sålda bilder.

Och tidigare idag visade det sig att jag haft sönder inloggningssidan. Det finns ingen hejd på klantigheterna. Undrar hur många som helt enkelt bara struntat i det här pga av alla tekniska missar. Det är inte jätteslugt att försöka nå ut med ett varumärke, och leverera rutten kvalitet. Det är inte så man får nya kunder.

Fast de som hittat sina bilder och valt att köpa, de verkar rätt nöjda.

jaja. Vi får väl se. Jag har lärt mig iallafall. Kan man göra avdrag hos skatteverket för tid? Kanske kvitta mot lite moms?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Man kan aldrig kvitta mot moms. Däremot är du som företag befriad from moms, oavsett om du går med vinst eller ej.

Grattis till sålda bilder, är det digitala bilder de köper?

Isidor sa...

Du läste nog inte så noga. Kvitta TID mot moms.
Jag betalar moms, men får dra av det som en utgift, och därmed undgå skatt.

Tack!
Ja, det är digitala bilder.