Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

måndag 23 augusti 2010

Bröllopsfoto

I lördag var jag inhyrd som bröllopsfotograf.
Jag var egentligen inte nervös, men ändå lite orolig. Jag hade rekat innan där vi skulle plåta, och hade dubbelkollat att jag hade rätt saker med mig och laddade batterier och sånt.

Men ändå...
Bröllopsfoto får man bara en chans att göra. Det är inte så att man kan ringa några dagar senare och säga "Öh, det blev inte så bra. Kan vi ta några bilder till på tisdag?"

Fast det blev bra.
kanske jag kan få upp någon bild här också, om någon dag när det är klart. Jag känner att jag lovar det rätt ofta, och så kommer det inga bilder. En fotoblogg utan bilder, liksom. Fattigt.

jaja.


jag gör mitt bästa hörrni, jag lovar!

Inga kommentarer: