Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

fredag 18 juni 2010

Idag övade de...

Alla övade idag. Helikoptrar, bilar, Prinsessan och hennes mor var i storkyrkan, och jag hade för lång slutartid.

Och ja, minuterna innan genrepskortegen kom förbi min fotopol öppnade sig himlen och det började ösregna. SMHI lovar dock mer och mer sol imorgon, för varje gång man tittar. Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!

Fast jag har packat stora dunjackan! Och regnställ. Och regnponcho. Och paraply.

Det kan gå bra.







Och de sista bilderna kom inte med, för mitt picasa-konto är tydligen fullt. Måste visst radera lite. Eller använda något annat...

2 kommentarer:

Anonym sa...

God förmidag :)
Det regnar rätt duktigt på den sista bilden va? Men jag kan ha fel :)

Ett Flickr konto kanske kan vara på sin plats nu när du är med i matchen.
Kostar nån hundring om året. Obegränsat lagringsutrymme :)

Jag har beställ uppehåll över hela Mälardalsområdet i dag så det är lugnt :) Ha en bra dag :)

Lensbabie

Isidor sa...

Japp regnade som f*n. Fast det syns bättre på de andra bilderna, som inte kom upp.

Jag har ett flickr-konto, men picasa har funkat så bra med blogger innan, så jag kört det. Fast... Nu blev det visst fullt.

Och jag har inte riktigt lust att betala för det. Jag får helt enkelt börja använda min egen server och ge efter och sluta vara "anonym". Det börjar bli lite larvigt.