Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

lördag 19 juni 2010

Dagen, mer utförligt

IMG_3738

Insatsstyrkans nya buss...
IMG_3768

Självporträtt
IMG_3785

Man kan säga mycket om monarkin på många olika sätt, men som fotograf ser jag egentligen bara en sak. Vår prinsessa är verkligen helt gudomligt vacker. Nej, detta är inte min bästa bild, men lite annorlunda från de flesta andra ni kommer att få se, för de är ju bättre, men nog oftast ganska lika.
IMG_3920

2 kommentarer:

Molle sa...

Det var en lång väntan för några sekunder fotande jag tycker att du fick en bra bild på Victoria och Daniel.
Var stog du?
Själv stog jag på Strandvägen

Isidor sa...

Jag stog i Pool 22, utanför Junibacken. Med tusen soldater i vägen.