Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

söndag 24 april 2011

Välkomna till Twin Peaks...

... eller, som jag brukar kalla det, Farsta i Oktober. Om man har tur.


Jag har en massa bilder jag tagit och tänkt att Den här ska jag lägga ut i bloggen, och visa att jag minsann också ser solnedgångar ibland, och inte bara plåtar mina barn. Men, så prioriterar jag annat. De bilderna känns ofta mindre viktiga än andra när jag faktiskt sitter och redigerar. Det är ju lite korkat, för bloggen är ju kul. Eller, den ska vara kul, men det har blivit lite för många bilder på samma motiv.

Nu tar vi och styr upp det, eller hur?
Och som sagt, ett annat projekt är på gång.

2 kommentarer:

Krille sa...

Apropå TP
Kommer du ihåg lastbilschauffören Leo? Fan vad jag svettades i soffan så fort han visade sig i rutan. Ruskig kille, men gud vilken "jag blev alldeles yr i huvudet" snygg tjej han hade. Lite väl lösaktig kanske, men det var ju på film :)

Isidor sa...

Jodå, jag kommer ihåg. Faktiskt.