Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

tisdag 26 april 2011

fokuserat sidoprojekt

Jag tänkte sätta igång ett litet sidoprojekt. Den här bloggen är ju rätt... spretig. Den handlar om allt som har med foto att göra. Men jag ville ha något specifikt. Som ett projekt. Något fokuserat och lagom snävt.

En vän tipsade om the Sartorialist som jag missat, vilket ju är lite märkligt. Men iallafall. Det var en kul grej, så jag härmas lite, och kör ett liknande projekt. Vi får väl se hur mycket det blir, och när inspirationen sinar. Då slutar jag bara.

Med förhoppningen att hitta läsare överallt skriver jag de lilla som ska va text på engelska.

Så... Nu får ni.
Faces of the streets

Fy va pretto det låter när man ser det såhär.
Och ja, för den som undrar, bakgrundsbilden är också min.

Inga kommentarer: