Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

lördag 31 januari 2009

Nigeriaobjektiv, del 4

Man skulle kunna tro att det var över, men se, icke!
Mindre än en timme efter att jag makulerat min PayPal-begäran om betalning från honom, skickar han följande mail:
"Okay,
I would want to inform you that i just sent funds into your PayPal Account,a notification of payment,i guess must have been sent to your PayPal Account,you can check your bulk mail for this....it goes in there sometimes,I would be glad if the item can be mailed out as soon as possible today via POST OFFICE to the address specified in the payment notification.Below is a copy of the shipping address once again as i would

want you to email me once you have the item mailed.

/Treachourus Son Of A Bitch In Nigeriga"


Visst är det väl en märklig slump att han väljer att betala just nu?

Jaja. Dyker det upp några pengar på mitt paypal, får jag välan betala tillbaka dem, men jag tror inte det går när jag makulerat betalningsbegäran. Undrar om den djäveln satt och väntade på precis det?
Det vore ju isåfall en fin plan "Jag försökte faktiskt betala, men det gick inte för du hade makulerat det. Nu får du allt skicka ändå, och det är inte mitt fel att det blir försenat..."

Yeah, right!

Inga kommentarer: