Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

torsdag 22 januari 2009

Inget objektiv än...

I butiken tvärs över gatan finns mitt namn på en lista över de som förköpt ett av de Canon EF 50/1,4 USM till gamla priset, och som får ett så fort de kommer in. När det gjordes lovade Canon att de skulle vara på plats 21/1. När jag kollade i butiken om så fortfarande var fallet i måndags, ja, då hade Canon raderat datumet som lovade när de skulle komma, och lämnat den datan tom. Förr eller senare kommer de väl in. Fast jag vill ha mitt NU!
Jag har liten yttepytteparvel där hemma som växer så det knakar. Ska jag hinna ta bra bilder på honom innan han växt ur st 170cl får de faktiskt lägga på en rem!!!

CANON, HUR SVÅRT ÄR DET?!?!?!?!?!?!

2 kommentarer:

Cinks sa...

Här är en som såååå väl förstår! Men kameran ska komma nästa vecka iaf. Hoppas du får ditt objektiv lika snabbt. Rackarns att den där sladden som låg i vägen skulle förorsaka så mycket trubbel :-/

Isidor sa...

Ja, visst var det en riktig pruttsladd?

Håller tummarna för din kamera!