Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

torsdag 18 september 2008

Proffs!

Bilderna jag tog för ett tag sedan finns nu publicerade. Min arbetsgivare har i princip uteslutande valt att använda mina bilder till företagets hemsida. Jag är så stolt att jag nästan spricker. Det mest ansikten, men även några exempel på klassisk Stock. Som muggarna som diskret presenterar sin logga bredvid ett hörn av Microsofts kursmaterial.

Min egen nuna figurerar ironiskt nog på väldigt många sidor, där en viss stapel av porträtt använts i marginalen, och jag hamnade överst.

Den som gjort sidan har också valt ut en handfull bilder som inte alls var ämnade för hemsidan, men slutresultatet blev bra. Jag är helt enkelt inte en stor designer. Jag hade aldrig trott att de bilderna skulle bli snygga på ett sånt sätt som de användes, men han som gjorde det såg det, och gjorde ett fint jobb.

Stolt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fram med en länk så man får kika!

Isidor sa...

Jag gör allt jag kan för att hålla mig anonym av olika skäl, men om jag får en mailadress av dig får du gärna se.

På rent djävulskap är dock servern nere för service just nu...

/Isidor