Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

måndag 8 november 2010

Roadtrip


Nu har jag släppt Slash, som var i Stockholm för att vara med i Skavlan på tv i torsdags.

Under tiden som han var på TV var jag och sonen på utflykt. Eller, resa kanske man ska säga. Vi åkte från Stockholm till Blekinge för att hälsa på hans farmor och farfar, och på vägen stannade vi en del. Naturligtvis har jag tusen bilder på honom i olika situationer, inte minst med farmor och farfar och faster och Fina Frisören och allt möjligt, men jag tog en del bilder bara för egen del också.

Redan i början bestämde jag mig för att försöka få ihop ett litet bildspel med bilåkarbilder.

Tyvärr får jag inte in bildspelet här i bloggen, men besök det gärna här:
http://flix.nu/bilder/roadtrip/

Säg gärna vad ni tycker också. Är det pretentiös smörja i form av dåliga bilder, eller är det konstnärligt känslosamt?

4 kommentarer:

Krille sa...

Jag tycker att det var en skön smörja du har rört ihop.
Bild No:19 gav mej dagens skönaste fotografiska beröring.
Hur ligger dom i tid? eller i IMG följd kanske?

Isidor sa...

Tack!
Det var fint sagt!
De är i kronologisk ordning.

Och jag har dragit ganska mycket i spakarna i LR...

Vi fick ingen bild på älgarna, för när jag tog fram kameran drog de...

Småland sa...

Kul med bild av Gyllene Uttern. När jag såg den hajjade jag till.

Isidor sa...

Sonens dagiskompis flyttade till Visingsö, och vi stannade där för kissepaus och för att ta bild på sonen med ön i bakgrunden för att skicka till kompisen.

Och så är det ju en rätt ball byggnad.