Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

tisdag 25 maj 2010

Olika människor olika lätta att plåta

Jag börjar bli lite rasist. Jag föredrar numera människor med ljus hy. De kräver aningen mindre ljus.

Det finns också en annan egenskap hos Mark Levengood som gör honom till någon jag föredrog igår, framför Adam Tensta - han stog still. I vitt ljus.

Vi kan väl säga att det var tur att jag var TriggerHappy igår, för jag fick någon bild på Adam Tensta som funkar. Men han var hemskt trevlig.

Det var iofs Mark Levengood också. Vi diskuterade frisyrer helt kort, och var överens om vad som var höjden av stil, smak och finess.

Det är dessutom ett djävla oskick att envisas med att sätta strålkastarna på balkongen. Då kommer ljuset uppifrån, och artisternas ansikten blir skuggade. Värdo.

Skärpning där, Berns!

Men när jag bad om vitt ljust till en gruppbild på slutet, då fick jag faktiskt det.

Inga kommentarer: