Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

tisdag 13 maj 2008

Och några bilder från lördagen...

Här är någon bild från lördagen också. Det var trots allt en kurs i Modefoto, och då måste man väl kanske ta och uppbringa några typiska modebilder också, eller?

Klädvalet kan kanske synas en aning märkligt, men det blev vad det blev av det. Visst blir du sugen på att köpa just detta? Bilden hade dock blivit bättre med ljuset mer rakt framifrån. Vet jag nu. Och jag vet varför...


Och ja, jag borde retuschera bort vecket i fonden, men dit har jag ännu inte kommit...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att ha gått en kurs i modefoto!! Det vill jag också göra! ;O))

Den nedersta bilden är jättefin!

Lycka till med fortsatta modefotograferingar

//Anneli

Isidor sa...

Ja, det var så ofantligt mycket mer givande än den teknik jag kunde köpt istället!
Folkuniversitetet Rocks, liksom...