Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

tisdag 18 mars 2008

Snart blir jag rik!

Om jag, var tredje månad, säljer en bild för en dryg dollar, precis som jag gjort hittills, kommer jag att vara dollarmiljonär om bara ungefär 250000 år. Tar man med min hysteriska konsultlön kan det kanske gå ännu lite fortare. Dessutom blir jag förhoppningsvis duktigare och duktigare, vilket innebär att jag bör sälja mer och mer. Det känns bra, tycker jag.

2 kommentarer:

Cinks sa...

Man skulle kanske försöka få in en bild...nu när fjällensemestern blev försenad. Kankse lite rädd för att de ingen bild vill ha. Gäller att ta första steget...wish me luck!

Isidor sa...

Du har inget att förlora. Men tänk på att du måste ansöka innan du kan få lägga upp bilder på riktigt. Det tar dessutom en vecka, ungefär, innan man får svar, och sedan dröjer det några dygn innan man kan skicka om de som blivit dissade. Man måste ha några bilder i sin ansökan som godkänns innan man får Vara Med Och Leka.

Ju förr desto bättre alltså.