Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

onsdag 5 mars 2008

Har fått ännu en bild godkänd!

Nu börjar min Portfolio likna något. Jag har fyra godkända bilder, och den senaste i raden är den här!
Jag fick dock en annan underkänd, som var på samma tema.


Hörrdu, CJL - Utmanaren, när får vi se hur du klår oss? Jag vet att du lätt plockar ihop sjysstaste portföljen i gänget, men jag vill ändå se den!

Och när får vi se bilder tagna med analog kamera?

4 kommentarer:

cjl sa...

pfft. Jag påbörjade ett blogginlägg om just det där idag, att jag inte lyckas komma till skott med utmaningen som jag hade klurat ihop. *skämmas*

Jag måste ta tag i det där, ber om ursökt. Får lov att skylla på att jag kört igång en ny kund.. om jag nu måste skylla på ngt.

Isidor sa...

I de här sammanhangen är alla ursäkter bra ursäkter, och givet det är det helt rätt att komma med en.

Anonym sa...

Snyggt! Jag gillar ljuset i bilden, det känns upplyftande trots att bilden behandlar ett tungt ämne.

Vad är det för portfolio du jobbar på?

Isidor sa...

Tack!

Det började som en utmaning från CJL om att få ihop en portfölj med StockPhoto, och jag började då kämpa på iStockPhoto med det. Hittills har jag fått ihop fyra bilder, varav det här är den senaste, och jag har sålt en bild på Slussen i Stockholm.