Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

lördag 20 november 2010

titta, KISSE!!!

Frun har bestämt sig för att återuppta sin kattuppfödningshobby. Således har nytt avelssto införskaffats, och placerats i fosterhem hos Lillasyster.

Detta betyder att jag nu kan roa mig med att plåta kattunge. Visst är det sött, va?



Skrik om det blir för mycket.
Fast färgerna är för bedrövliga. Det var mörkt, och bara sunkig, gul belysning. Det är ju hopplöst att reda ut i efterhand hur det skulle vara. Eller, jag orkar faktiskt inte iallafall.

Och...
Naturligtvis hittar ni mig på LolCats - http://icanhascheezburger.com/. Hur man hittar just sina egna utan att logga in? Inte en susning!!!

2 kommentarer:

Lensbabie sa...

Ja den där såg ju både tam och trevlig ut. *hm*
Men bilden var busläcker :)

Isidor sa...

Tack!
Det var mörkt och ruttet ljus, så jag fick ha högt iso, och stor bländare. Och autofokusen funkade bara sådär.

Jag är inte riktigt nöjd med var fokus ligger, men annars tillräckligt nöjd för att presentera den här!