Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

tisdag 15 september 2009

Årets fotohöjdpunkt hos Isidor?

Japp!
Studion är bokad. En fotograf hade godheten att hyra ut sin studio för en synnerligen amatöranpassad peng, just med hänvisning till att vi är amatörer och inte har råd med de gängse kommersiella priserna. Han gör en helt extra hacka på studion som ändå bara står den dagen, och vi får låna riktiga prylar.

I år ska jag planera mer i förväg, ha skisser, andras foton och nedskriven regi innan jag kommer till lokalen. Förra året blev det sådär med den saken, och det syntes på kvaliteten. Är man amatör som jag finns det inte utrymme att stå i studion och hitta på allt det konstnärliga. Man måste veta vad man vill ha innan man ens sätter sin fot i lokalen.

Såhär gick det förra gången:
http://jantefrizon.blogspot.com/2008/11/dagen-i-studio.html

Som vanligt är Cinks med, även om hon tycks ha slutat blogga.

Det här blir kul!!!

Inga kommentarer: