Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

lördag 17 november 2007

fanfanfanfanfanfan

Jag är en stor klant. För någon timme sedan skulle jag hänga kameran på axeln och slant. Jag tappade en i gatan, och nu verkar den stendöd. Först glappade det lite, och den verkade inte kunna spara bilderna på kortet, varefter "Error 99" visades. Efter omstart med batteriet ute och inne verkade den funka. Nyss gjorde den likadant, och sedan dog den. Stendöd. Verkar inte ha någon el alls, men batteriet är friskt.

FANIHELVETEJAGHARINTERÅDATTKÖPANYTTKAMERAHUS!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men det var väl som självaste den :-(

Vill du att jag sjunger Magnus&Brasses svordomsvisa med dig? För att lätta lite på explosionsilskan... (Det låter så mellan raderna.)

För övrigt har ni en väldans söt son :-)

Isidor sa...

Ja, tack.

Och tack!