Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

måndag 3 januari 2011

sopor och backup

Det börjar bli fullt på backupdiskarna. Jag tror jag måste köpa mig ett rejält skåp fullt med diskar. Det här håller inte.

Jag kastade precis dryga 50GB som ännu inte sorterats in, därför att det var för tråkiga bilder, flera år gamla, så nu klarar jag mig några veckor till, men jag måste verkligen reda ut det här, och skaffa backup som räcker.

2 kommentarer:

Calle sa...

Kolla med Danne, han har precis uppgraderat sina nas'ar hemma och har två st (2/4TB) "över".

Isidor sa...

Just diskar och backup är saker jag ogärna köper begagnat.
Jag vill ha nytt med garanti, och jag vill gärna veta att diskarna inte redan snurrat i flera år.