Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

tisdag 18 januari 2011

Bilder till väggen

Som förälder ska man ha sina barn på väggen.
De här tre bilderna beställer jag just nu från Crimson.se, 30x40cm, för att ha på köksväggen.

Jag är faktiskt lite nöjd.






Priserna blev såhär, för alla tre bilderna totalt:

Pris bilder: 90.00 kr
Frakt och emballage: 69.00 kr
Att betala: 159.00 kr

Det tycker inte jag är illa för 3x 30x40 på fotopapper. Man kan beställa med enklare emballage, men då tar de inget ansvar för transportskador. Nu får jag det i ett hårt papp-rör.

Förresten, jag har gjort ett val att inte publicera deras namn här, så att de inte ska vara enkelt sökbara, ifall du tänkte kommentera...


Uppdatering:
Före lunch dagen efter fick jag veta att bilderna var fysiskt tillverkade, och innan arbetsdagens slut att de var i posten. Igår fick jag lapp att jag kunde hämta mitt stora brev på postens utlämningsställe. Det är snabba ryck. Jag tycker om Crimson.
Den som råkar bo bra till i Stockholms södra innerstad, ungefär, kan skippa hela grejen med dyrt emballage och frakt, och gå och hämta själv.

1 kommentar:

Kakbiten sa...

Superfina! Särskilt bilden på Stor!

Vi ska också ha upp några av våra bilder på väggen-ska bara välja först :-)