Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

måndag 2 augusti 2010

Nisch?

Om man skulle ta och profilera sig lite specifikt på gay-foto?

Uppdatering timpeng:
Hittills ligger jag på ungefär samma timlön som en textilarbetare i Bangladesh.

Å andra sidan:
Jag har tittat lite i loggarna, för att se vilka som tittat på sina bilder. Anmärkningsvärt många har inte tappat bort sina lappar, och dessutom valt att faktiskt gå in och titta. Ändå har hittils bara två personer valt att lägga den ganska blygsamma summa bilderna kostar. Det kan jag ju bara tolka som att folk inte tyckt de var bra nog. Visst finns det en och annan bild man nog skulle ha kunnat ta precis lika bra med en kompaktkamera, men de flesta jag lagt ut är jag ganska nöjd med.

Ännu en lärdom till nästa gång är våga ge lite mer regi.

Inga kommentarer: