Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

torsdag 25 oktober 2012

Höstmörker

Det blev inte bra. Faktiskt.
Det är lite tråkigt när alla hobbies tar slut samtidigt, i och med första snön och det halvårslånga mörkret. Jag var ute på lunchen idag, och på vägen hem gick jag en bra bit, istället för att ta tub. Jag hade kameran med och försökte få till lite bilder till min Faces-blogg men det blev faktiskt inte så kul. Att folk klär sig i de upplyftande färgerna svart, mörksvart och grått hjälper föga.
Det är ju tur då att jag laddat hårddisken med rätt många tusen bilder att ta hand om i vinter. Man gallrar bättre när bilderna fått ligga ett tag har jag märkt. Bilderna har väldigt olika Hållbarhet. Bara några enstaka saknar Bäst Före.



Inga kommentarer: