Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

söndag 24 augusti 2008

En framtida modell? (VARNING!!! Ohejdat föräldraskryt!)


Lillkatten är fortfarande barnsligt(!) förtjust i de Rosa Skorna han själv valde i affären häromdagen. Han vill ha dem jämt, och när kameran kom fram presenterade han ett helt nytt drag. Han vill ha dem på bild. Han poserade, pekade på sina skor, pekade på kameran och var väldigt, väldigt tydlig med att det var skorna det gällde. När det klickat ett par gånger sprang han runt tillbaksidan av kameran och godkände, efter noggrann inspektion, resultatet.

Jag är helt omåttligt stolt!
Han poserade.
Han har förstått hur kameran funkar. Att det är med den man tar bilderna som sedan syns på datorn.
Han nöjde sig inte med vilka skitbilder som helst!

7 kommentarer:

cjl sa...

men var är bilderna då? :-) (Jag har en liknande son som är tokigt tokigt nöjd med sina nya röda stövlar)

Isidor sa...

Nu, Calle, har jag uppdaterat!

cjl sa...

yeah! Hårdrock! Toksnygga.

Dina sa...

Sådan far, sådan son? :-D

Anonym sa...

Vilken dukig lillkatt ni har! KRAM HB

Anonym sa...

Vilken dukig lillkatt ni har! KRAM HB

Joy sa...

Skorna är ju asballa. Jag som trodde att jag inte gillade rosa.
/AS