Mitt bildmässiga navelskåderi. Ett försök att lära av mina egna bilder. All konstruktiv, saklig kritik emottages tacksamt.

fredag 20 april 2012

Nu händer'e grejer!

Att eländet aldrig ska ta slut. Ikväll tvingas jag sitta och blogga iförd t-shirt på en uteservering i Nice, med en GT i näven. Stackars mig.

Igår var det Företagsevent Med Artis (FMA, som det heter). Mingelbilder och konsertbilder, alltså.
Mingelbilderna lämnar jag åt kunden, men jag ska skriva ett inlägg med en konsertbild eller två. Jag tog skitmånga. Nästan alla sög. Jag har faktiskt aldrig gjort det innan, och det var inte så lätt, med ljus som flyttade sig och bytte färg, och var aningen för klent, och en sångerska som var i alldeles för god form.

Idag har jag plåtat strandpromenad i Nice, och tagit några bilder jag tänkte lägga upp på Faces-bloggen.

Äntligen tebax. Heja!
Fast mitt teleobjektiv skulle behöva servas en smula, är jag rädd...

Inga kommentarer: